twincest:Bill & Tom
               Rakastan,en rakasta, rakastan ,en rakasta,rakastan…Niin joo kirjotus virheet on mahdollisia…
Jos sä tahdot niin, olen sulle joku aivan muu.
Jos sä tahdot niin, olen virhe, joita tapahtuu.                                
Jos sä tahdot niin, tulen jouluksi kotiin.
Jos sä tahdot niin, en enää lähde uusiin sotiin.
Jos sä tahdot niin, jään vahtikoiraksi ovelles
Tai painan pääni sun povelles.
Jos sä tahdot niin, et enää koskaan ole levoton.
Jos sä tahdot niin, kaikki minun myöskin sinun on.
Jos sä tahdot niin, otan sinun uskontosi.
Jos sä tahdot niin, on mulle valheesikin tosi.
Jos sä tahdot niin, muutan kirjoille Andorraan,
Jos vielä siellä sut nähdä saan.
Sillä ilman sinua hukun öihin sekaviin
Ja ilman sinua, no niin...
Ilman sinua olen puolitiessä helvettiin...
Jos sä tahdot niin, nimeäsi enää toista en.
Mut vaikka tahdot niin, kuvaas mielestäni poista en.
Jos sä tahdot niin, tulen kallioiden läpi.
Jos sä tahdot niin, what ever makes you happy.
Jos sä tahdot niin, tuon sulle Tiibetin vuoteeseen
Tai siirrän pohjoisen luoteeseen
Ja aina uudelleen ja uudelleen
Sun muistan joskus mua suudelleen.
Mutta ilman rakkautta hukun öihin sekaviin
Ja ilman rakkautta, no niin...
Ilman rakkautta olemme puolitiessä helvettiin...
 
 
 
 
BILL POV
 
Heräsin aamulla kun aurinko paistoi verhojen läpi naamalleni.Painoin tv:n päälle ja katselin tulisiko televisiosta mitään.Turhauttavaa ajan hukkaa lojua pedissä ja katsella televisiota kun ulkona on kaunis sää…Joten painoin television pois päältä ja laitoin kylpytakin ylleni ja matkustin alakertaan.
”Huomenta kulta!” äiti lässytti ja silitti mustia hiuksiani.
”No huomenia vaan…” vastasin väsyneenä
”Mitä tahdot aamupalaksi?”äiti kysyi
”No itseasiassa mulla ei oo pahemmin nälkä…”haukottelin ja painuin takaisin yläkertaan.
 
Voiko olla ärsyttävämpää kun pikkusisko :Alicia lauloi suihkussa ja käytti kaiken lämpösen veden…
”Nyt vittu pää kiinni ja tuu pois sielt suihkust nyt on mun vuoro!” huusin kyllästyneenä joka päiväiselle touhulle.
”Älä valita tuun ihan kohta…5 minaa!” Alicia huusi
”No just takotaa se sun 5 minas” huusin ärsyyntyneenä
 
Joo odotin 15 minuuttia että Alicia tulisi suihkusta... Kerrankin hän tuli ja mä pääsin suihkuun…
”JA PERKELE SÄ OOT KÄYTTÄNY KAIKEN LÄMPIMÄN VEDEN!”huusin raivoissani ei todellakaan ollut mitään parhaimpia päiviäni.Kun tulin suihkusta föönasin hiukseni ja meikkasin.Menin huoneeseeni ja lukitsin oveni perässäni.
”hmm…mitäs laittaisin tänään päälle ,on niin paljon kaikkea!” Pölisin yksikseni.
 
Kello oli viisitoista yli yksi.Päätin laittaa punasen paidan missä oli musta kuvio ja tummat farkut.Vielä hiukset pitäisi laittaa…
Vaihdoin kulmassa olevan hopean renkaan mustaksi renkaaksi.Pakkasin laukkuni ja etsin vielä iPodini,kameran ja rahaa.
Juoksin alas ja tungin mustat tennarit jalkaan.
”Ainiin!Korut ja nahkatakki!”huusin ja juoksin ylös.
En tiedä miksi mul oli semmone fiilis että olisi kiire ulos.Hain lasikaapistani muutaman korun mikä sopisi asuuni täydellisesti ja tietysti myös nahkatakkiini.Nappasin nahkatakkini suuresta kaapistani josta vaatteet lensivät ulos,kun en ole siivonnut sitä muutamaan päivään…
 
Vihdoinkin pääsin ulos ihanaan auringon paisteeseen, nahkatakki taisi olla huono valinta tämmöiselle säälle mutta ei se haittaa, ei mulla kuuma ainakaan vielä oo…
 
TOM POV
 
Olen ollut varmaan kahdeksasta asti sisällä valmiina että kaverini soittaisi minulle:Erik. Sitten se soitti ja ilmotti ettei pääsekkään kahvilaan kanssani koska sen vanhemmat menevät jonnekkin ja hänen 7 vuotias pikkuveli jäisi yksin kotiin ja Erik tiesi että minä en voi sietää sen ikäisiä kakaroita, joten ei edes kysynyt ottaa veljeään mukaan.
No ei se haittaa voin mennä kahvilaan yksinkin…
Hain asuuni sopivan värisen lätsän eli valkoisen koska mulla oli valkonen paita ja vaaleet farkut.Sitten kävin hakemassa vielä mustan huivin lätsäni alle.
 
 
Pistin avaimet taskuun ja kännyn kans.Pistin valkoset skede kengät jalkaan,paiskasin oven kiinni ja lähdin.Kahvilaan ei ollut pitkä matka se oli melkein 4 tien ylityksen päässä. Menin sisään ja tilasin kahvin ja lehtipihvin ranskalaisilla.
 
Sitte menin omaan pöytään mietiskelemään ja katselin ulos…
”Tuliko nuorelle pojalle lehtipihvi ranskalaisilla?” joku nätti nainen sanoi ja ojensi sen mulle.
”Aa joo tuli ,kiitos!” sanoin herättyä unelmoistani
”Ole hyvä ja hyvää ruokahalua”tarjoilija lähti hymyillen.
Katselin ulos ja join kahviani ja söin ranskalaisia.
 
BILL POV
 
Päätin kipasta yhdessä kahvilassa jos siellä olisi joitain tuttuja.
Kävelin nopeasti kahvilaan ja ostin kahvin.
Onkohan täällä ketään...?”mietiskelin ittekseni.
Bongasin jonkun valkopaitaisen pojan ja sillä oli lätsä ja hienoja merkki vaatteita.Hän oli selvästi hoppari poikia…
”Hei…ööhm…voiks tähän tulla?” tunsin kysymyksen typeräksi mutta jos poika ei halunnut niin eipä hän näkisi minua enää toista kertaa…
”…Moi!...toki istu vaan”poika katseli minua kulmansa ylhäällä.
Hänellä oli nähtävästi huulikoru,jota hän liikutti kielellään.
                                                                                                                        
 
TOM POV
 
Ihmettelin hetken miksi poika tuli eteeni,mutta en viitsinyt kysyä annoin asian vain olla .Poika tuijotteli ulos ja joi samalla kahvia.Pojalla oli kauniit kasvot ,hieno ja kaunis nenä ja huulet aivan loistavat-ja mitähän vittua mäkin ajattelin enhä mä mikää homo ole!
Hiljaisuus iski ja oli pakko keksiä puhuttavaa…
”Hei mikä sun nimi on?” kysyin ja poika käänsi katseen minuun ja hymyili leveästi
”Oon Bill”
”Okei,oon Tom”sanoin ja yritin hymyillä takaisin yhtä somasti kuin Bill minulle mutta en oikeen osaa hymyillä silleen…
 
 
Bill naurahti mutta sanoi kumminkin:
”Anteeksi mutta en tiiä mille mä nyt repesin!”
Naurahdin takaisin.
 
”NO VOI VITUN VITUN VITUN VITTU!!! mul jäi rahat himaa!”Huusin ja mietin suunnitelmaa millä päästä karkuun.
”No varmaan pitää juosta karkuun ja toisen kerran täl viikol kytät mun perään…”
 
”Ei sun tarvii,mä voin maksaa noi!”Bill sanoi minulle kulmat ylhäällä.
”Oikeestikko?”
”Joo joo ei sun nyt tartte paeta pient laskuu !” Bill sanoi ja antoi rahaa minulle jolla maksaisin ostokseni.
Tarjoilija tuli luoksemme ja maksoimme laskut ja lähdimme.Mä en tiedä mikä olo mulle tuli kun kävelin Billin takana mun sydän tykytti hirveää vauhtia ja kädet hikoili.
”Tom…ööh mennäänks kävelee ulos?”Bill kysyi multa
Me käveltiin ulkona ja oltiin molemmat hiljaa. Yhtäkkiä Bill sanoi
”Mennäänkö istuu tolle penkille mikä on tuolla?”
”No joo mennää vaa…”vastasin kulmat kohoten
Istuin penkille ja Bill istu mun viereen mä hymyilin
”Miks sä hymyilet?”Bill kysyi ja vastasi mun hymyilyyn
”Ööm eemmä tiiä joskus mä vaa hymyilen vaikka sille ei oo syytä”Keksin nopeasti vaan jonkun teko syyn.Enhä mä nyt sille voinu sanoo ’hei kuule jätkä oot söpö!’ no en helvetissä…
 
Bill tuoksui hyvältä ja yritin seurata sen suun liikkeitä,mua kiinnosti niin paljon että oli pakko kysyä
”Onko sulla jotain muita lävistyksiä ku kulmakoru?”kuulostin varmaan iha tyhmältä pöllöltä joka olisi lentänyt seinää päin.
”Joo on mulla,mulla on kielikoru…”Bill vastasi kulmiensa alta katsovansa minua.
 
Sitten hän kääsi katseensa johonkin puluun joka tassutteli edessämme.
Katsoin Billiä hymyillen ja en voinut uskoa ihastuvani jätkään se oli ihan hullua mutta mitä muutakaan tämä olisi?!
Bill käänsi taas katseensa muhun ja sanoi
”taka ajatuksia?”
”Niin mistä?”
”että mulla on kielikoru?”
”Aa eei ku sun suu vaan liikku silleen …silleen niin…joo…”menin aivan punaseksi.
Bill nyökytteli päätään mietteliäästi…
 
BILL POV
 
Tom oli hiljainen mutta mukava.Sillä oli varmasti taka ajatuksia kielikorustani huomaan hänen silmistään jotain erikoista.Mulle tuli kaamee vessa hätä joten sanoin Tomille
”Hei tota mun pitää varmaa mennä kotii mut onks sul mesee ?”
”Hm…aa on mul”Tom heräsi taas mietiskelemästä, haluan tietää mitä se mietti…
Siinä sitten annettii toisten osotteet ja lähdettiin.
Kun olin kotona juoksin heti huoneeseeni ja avasin koneen ja lisäsin tomin osotteen.
Kappas vain…se oliki jo mesessä no sillon meijän keskustelu syttyi.
Mun sydämmen tykytys alko voimistua tunsin ja kuulin sen ,mikä ihme mulla on?Kun näin ton Tomin kuvan nii mun sydän sekos…?
 
Sitte mun yks toinen kaveri tuli meseen ja menin puhuun sille
 
Bill sanoo:
Moi
Alex sanoo:
Helloo
Bill sanoo:
arva mitä,oon kuses yhteen tyyppiin
Alex sanoo:
aijjaa kuka se on?
Bill sanoo:
no tää saattaa kuulostaa oudolt mut..ööh…seee…on …yks Tom se on yli söpö ja ihana mä en oo ikinä ollu keneenkää nii paljoon ihastunut mun sydän iha tykyttää tayttä vauhtia ku nään sen tai nään sen kuvan tai nimen…
 
Vastauksessa kestin vähän aikaan kunnes huomasin Tomin puhuvan mulle:
Öö pitiks ton mennä jollekki muulle?
 
”VOI VITUN VITTU VITTU VITTU EI HELVETTI!!!!”Huusin , olin sanonu sen vahingos Tomille!!!
Sitte Alicia tuli mun huoneeseen ja kysyi
”Mitä sä huudat tääl?”
”Noku oon kuses yhtee….jä…j…no okei yhteen…jätkään ja mun piti sanoo se Alexille NII VITTU MÄ SANOIN SEN TOMILLE?! ja mitähän vittua mun pitäs sille nyt sitte sanoa?!”huusin täyttä kurkkua.
”No sun kannattaa todistaa sille sun tuntees ja …nii mut mun puhelin soi meen ”
 
 
TOM POV
 
Oikeesti näinks mä unta vai oliks tää totta?!
”VITTU SAATANA HELVETTI MARI TUU TÄNNE!!!”
Marilla ei kesäny kauaa kun se tuli alhaalta yläkertaan mun huoneeseen…
”no?”
”joo hei ku mä näin tänää sen jätkän jost oon puhunu sulle ja mä taisin…ih…ihas…-”
”ihastua siihen?”Mari sanoi tottuneena kun mulla on ollut paljon yhden päivän kestäviä suhteita
”niin…mutta mitä mun pitää vastata sille?”
”no en tiiä vaikka et ööm: oliks toi totta?”Mari sanoi ja vinkkas silmää ja poistui
 
Bill:
no tää saattaa kuulostaa oudolt mut..ööh…seee…on …yks Tom se on yli söpö ja ihana mä en oo ikinä ollu keneenkää nii paljoon ihastunut mun sydän iha tykyttää tayttä vauhtia ku nään sen tai nään sen kuvan tai nimen…
 
Tom:
öö pitiks ton mennä jollekki muulle?
 
Tom:
onks toi totta?
 
bill:
no on se …nyt se selvis sullekkin
 
tom:
no älä huoli…mäki tykkään susta
 
bill:
oikeesti?
 
 
 
tom:
joo-o…mut mun pitää mennä nähäänks huomen sil samal penkil mis oltiin tänää?jos sulla ei vaan oo menoja?
 
bill:
joo käy ei mulla oo mitään mene vaan nähdään siinä vaikka 14:00?
 
tom:
okei,öitä<3
 
bill:
juu öitä=)<3
 
BILL POV
 
En uskonut tämän olevan totta,en ole koskaan ihastunut näin voimakkaasti,en edes tyttöön.
Tämä oli outoa ihastuin jätkään?Oli vaan pakko kestää totuutta ja sammuttaa kone,laittaa se pöydälle ja suihkuun.
Suihkun jälkeen otin puhtaat boxerit ja menin huoneeseeni lukiten oven.
Pistin radion taustalle hiljaiselle soimaan kun menin istumaan parvekkeelle.
Einsam und verloren
unsichtbar geboren
Beim ersten Schrei erfroren
vergessene Kinder
Name unbekannt
endlos weggerannt
aus der Welt verbannt
vergessene Kinder

Sie sehen
sie fühlen
verstehen
genau wie wir
Sie lachen
und weinen
wollen leben
genau wie wir”
lauloin mukana omaa sävellystäni.Kello alkoi lähentyä jo kahtatoista joten pistin parvekkeen oven kiinni,sammutin radion ja käperryin peiton alle.
 
Heräsin 11.00 juuri sopivasti juoksin suihkuun.Mulla meni suihkussa vaan 10 minuuttia.
Föönasin hiukseni ja meikkasin.
“Vittu Bill tuu pois oot ollu siel jo tarpeeks kauan!”Alicia kirosi oven takana.
“Haha oon ollu vast…oho 20 minaa…no 5 minaa viel!”Sanoin matkien Aliciaa.
Kun olin valmis avasin oven hitaasti ja näin vihaisen Alician oven takana.
Naurahdin ja menin takaisin suihkun puolelle paiskaten oven kiinni ja lukkoon
“BILL VITTU AVAA SE SAATANAN OVI SÄ OOT JO VALMIS!”Alicia hakkasi ovea vihaisesti.
No okei mä avasin oven uudestaan ja lähdin omaan huoneeseen vaihtamaan vaatteet.
Kello oli 12.30 ja mulla oli tarpeeksi vielä aikaa päättää vaatteet ja laittaa hiukset.
Laitoin hiukseni pystyyn.Laitoin valkosen pitkähihasen mustalla kuvioidun paidan ja käärin hihat kyynerpäihin,mustan nahkatakki liivin,mustan korun,hopeita koruja ja mustat pillifarkut jotka olivat minulle vähän isot mutta ei sitä niin huomannut.
Sitten olinkin valmis ja avasin koneen ja odotin että kello lähenisi jo kahta.
 
TOM POV
 
Mä en ymmärtäny vieläkään että mä meen jätkän kanssa treffeille?!
Se oli tajutonta,oon kuses jätkään?
No voi vittu kello on puol kaks!
Menin vaatekaapilleni hakemaan jonkun hyvän paidan valitsin mustan paidan missä oli hopealla isoa tekstiä,sitten otin mustat löysät farkut ja menin lätsä kaapilleni hakemaan hopean lätsän ja mustan huivin siihen alle.
Kello oli 14.00 nyt pitääkin jo lähteä Bill on siellä varmaan jo!
Kävelin reippaasti puistopenkille…sydäntäni alkoi taas tykyttämään,silmiini paistoi poika joka istui parin askeleen päässä poika kääntyi katsomaan minua ja tuli minua kohti.
 
“Hei Tom!”Bill tuli luokseni ja halasi minua.
“Moi Bill”suuni loksahti auki ja halasin takaisin.
Seisoimme siinä halaten vähän aikaa ja lähdimme kävelemään rannalle.
Olimme molemmat ihan hiljaa ja kävelimme…
Mun oli taas pakko keksiä puhuttavaa kunnes mun suusta pääs iha älyttömän tyhmä lause!
“Aurinko paistaa kivasti!”
Bill repesi täysin ja minä repesin myös.
 
Kun tulimme rannalle istuimme maahan ja olimme taas aivan hiljaa.
Bill katsoin järveä joka kimalsi edessämme.
Tuijotin Billiä en saanut katsettani pois hänestä,mutta katseeni laski huuliin ne on täydelliset mihin on laitettu hennosti huulikiiltoa.Huulet olivat niin taydelliset ja Billin kasvot on kauniit ja tasaiset.Mutta katseeni meni takaisin huuliin…Kuvittelin miten hienoa olisi kostettaa niitä…
Ei vittu! Mul ei oo käyny tätä pitkään aikaan eikä ainakaan silloin kun joku on vieressäni!” Mietin ,aivan noloa…Punastuin ja yritin peitellä sitä otin lätsäni pois mutta sitten Bill huomasi ja kääntyi katsomaan
“Ööm Tom…ei kai sul vaan…?”Bill ei voinut sanoa loppuun kun alkoi jo nauramaan.
“Joo …tota sori mul ei oo käyny tätä koskaa sillon ku mul ois joku lähellä..”Punastuin vielä enemmän ja katsoin alas.
“No mä haluan sitte tietää mitä sä ajattelit…?”Bill sanoin virnistäen.
“No sä et haluu tietää …”Sanoin ja liikuttelin huulikoruani.
“Kerro,mä haluun tietää”Bill änkytti mulle.
 
BILL POV
 
En voinut uskoa että Tomilla alkoi seistä…se oli outoa mutta sitten Tom tuli minua lähemmäs kun pyysin häntä kertomaan mitä ajatteli.
Tomin naama tuli mun naaman eteen Tomin silmät katsoivat huuliani,munkin silmät kohdistuivat sen huuliin.Tomin viileät huulet kostettivat minua ja tunsin miten hän imaisi hellästi alahuultani.Taisimme innostua vähän menin hitaasti vielä lähemmäs Tomia ,sitten Tom kellahti ja huomasin olevan hänen päällään mutta ei se haitannut jatkoimme vain.
Tomin kädet olivat selälläni mutta ne alkoivat laskea alemmas kunnes ne olivat pehvassani.
Pistin kädet tämän paidan alle ja suljin silmät .Sitten Tom lopetti ja jäin vaan sen päälle.
Nukahdin syvään uneen ja minulla oli hyvä olla.
 
Kun heräsin niin huomasin että oli pimeetä .
”huomenta unikeko”Tom sanoi hymyillen
”huomenta,paljonko kello on?”Kysyin haukotellen
”ööm,viisivailla variksenvittua noei varttii vaille yhdeksän EI KAI SUN PIDÄ LÄHTEE?!Tom hätääntyi
”Ei,ei tarvitse!”Sanoin ja rauhoittelin Tomia suukottelemalla.Tom taisi mennä liian pitkälle.
Tom avasi vyöni ja hymyili.Avasin samalla itse Tominkin vyön.Tom alkoi valuttaa housujani alemmas ja minä tein perässä Tomille .Tom tunki kielensä suuhuni ja minä nautin siitä.
Riisuin nahkatakkini pois kun mulle tuli liian kuuma.Tom naurahti ja vetäsi mut takaisin ja suuteli mua,vastasin sille suuteluun.
”Tom,meijän varmaa pitäis vähä rauhottuu ku me ollaa kuitenki rannal…?”sanoin ja katselin rantaa.
”MITÄ?! ollaaks me rannal?!”Tom huudahti ja nousi istumaan.
”Voi vitun vittu!”Tom punastui ja katsoi jälkiä.
”Ei mitää Tom,puetaa vaa päälle nii voidaa jatkaa…”sanoin ja pistin kädet Tomin poskille pussasin häntä.Tom puki päällensä ja mä myös.
”En mä muistanu et me ollaan rannalla!”Tom naurahti
”Pitäsköhä mun lähtee jo…”Sanoin ja katsoin kelloa
”Enkai mä oo tehny mitää et sä haluut lähtee?!”Tom säikähti
”Et!” halasin Tomia ja pussasin sen niskaa.
”Hui mä jo säikähdin!”Tom rutisti mua ja kaaduttiin maahan ,mä sen kainalossa.
”Mä voisin jäädä tälle rannalle yöksi sun kanssas!”Sanoin ja pistin pään Tomin rintakehän päälle ja katselin Tomia.
”Niin mäkin!”Tom sanoi hymyillen ja silitti poskeani.
 
Sitten me päätettiin jäädä yöksi rannalle ja puin nahkatakin päälle ja Tom pisti kädet mun paidan alle.
 
TOM POV
 
Bill oli kaunis,todella tyttömäinen mutta hyvällä tavalla.
Olin onnellinen sen seurassa.Bill osasi suudella hyvin ja oli rauhallinen.
Sitten Bill kysyi multa lähestyen
”Voidaanko me kutsua toisiimme ihan poikaystäviks?”
”Voidaan Bill..”ja suutelin Billiä joka vastasi himoiten mulle pitkän suudelman.
Bill innostui täysin,mäkään en oo innostunut varmaan noin paljoa…No okei olen mutta en ole viitsinyt Billin seurassa…
Billille tuli kuullemma kuuma ja vetäisi paidan pois
”Tom,onko sulla kuuma?”Bill kysyi huokaisten
”No on mulla vähän…”vastasin koska halusin tuntea kun Billin paljas keho osui
omaani vasten…
Bill veti rauhallisesti paitani pois päältä ja sen jälkeen omansa.
”Onko vieläkin?”Bill kysyi ja katsoi minua kulmat kohollaan ja laski käsiänsä vyölleni…
Tajusin mitä Bill ol tekemässä…
”No on kuule!”naurahdin ja avasimme yhtä aikaa toistemme vyöt…
Bill laski housujani alemmas ja tuli suutelemaan minua,nautin siitä hetkestä paljon, ihan vitun paljon!
Huomasin Billin silmissä loistavan rakkauden katse,joka näytti kauniilta.
Bill naurahti ja sitten mäkin janauroimme yhdessä jonkin aikaa.En tiedä mille nauroimme…
mutta kuitenkin Bill oli söpö kun se nauroi…
Käänsin pääni Billin niskaan ja valutin tämän housut alemmas.
Hän aloitti taas suutelun ja työsin kieleni tämän suuhun,joka avasi omansa hitaasti.
Tunsin hänen kielikorunsa jota räpläsin.
”Tom,tuo kutittaa” Bill naurahti ja rupesi itsekkin pyörittelemään minun huulikoruani sisäpuolelta.
Avasin silmät ja katsoin Billin kaunista nenää,sitten Bill avasi hitaasti silmänsä ja teki jotain mitä en olisi uskonut…
Bill sulki taas silmänsä ja laski käsiään lantiolleni kunnes ööm… hänen kädet osuivat hihi minun räikeään vihreisiin boxereihin,tein Billille saman ja stoppasin samassa kohtaa.
”Ootko varma että sä haluut mun tekevän tän sulle?”Bill varmisti multa
”No miks en?”vastasin iskien silmää ja jatkoin Billin kielikorun pyörittelyä.
 
Joten Bill aloitti,joo ja voi vittulan kevät tää ei ollu mahollista et me puuhailtiin rannalla keskellä yötä,ja viel kaks jätkää?!
Mutta sitten ihmettelin että mikä Billille tuli…
”ööh…Tom?”
”No etkö sä haluakkaa?”
”Joo mut ..”
”Niin…?”
”En oo viel sanonu tätä sulle mutta…”
”Sano jo!”vatsassani tuntui kipua ihan kuin Bill sanoisi jotain kamalaa
”Tom,mä…mä rakastan sua,enemmän ku mitään muuta sä oot se,jota mä tarviin ja jonka syliin voin aina käpertyä!”Jätkän poskille valui mustat kyyneleet ja vastasin
”Vittu Bill,sä säikäytit mut! Mäki rakastan sua Bill!”
Suutelin Billiä voimakkaastija Bill vastasi siihen. Hetken päästä Bill nousi istumaan ja mietti hetken..
”Mitä nyt taas?”Kysäsin
Bill otti mua kädestä kiinni ja me mentiin veteen istumaan ja Bill mun kainalossa.
Mä rupesin työntää Billiä maahan ja lopulta se kaatui ja mä sen perässä…
”Bill , koska me alotetaan?”Kysyin odottaneena
Bill vaan kohautti kulmiaan ja aloitti.
Se tuntui iha helvetin hyvältä,paremmalta kuin helvetin hyvältä.
Bill ainakin osasi homman…Oli söpöä ku hän päästi huokauksia.
Mä tein samaa ja tein sen yhä voimakkaammin ja voimakkaammin.
Painoin huuleni Billin kylmille huulille…
Sitten kroppani menetti hallintansa.
Jatkoin vaan nopeammin ja nopeammin ja niin vitun kovaan kun jalkovälistä sain.
Huohotteluja tuli molemmilta tiheesti ja paljon.
Pääni kääntyi taivaaseen kohti ja suljin silmäni.
Suuni oli raollaan ja niin raollaan kuin sain vain pidettyä.
 
-------------------
 
 
BILL POV
 
”Tom,sä oot kyl tosi epeli!” Bill sanoi kymmenen minuutin huohuttelujen jälkeen.
”Ja sä tosi huohottelija!”Tom nauroi
 
Tom päätti lopettaa,mikä oli tietty hyvä… hän kellahti pois mun päältä ja asettui
viereeni
”No HUUH! jopas jotakin!”Tom sanoi hengästyen
”Sä ainakin osaat hommat!”Nauroin Tomille
Mua väsytti ihan tajuttoman paljon,ja nousin seisomaan ja kävelin kuivalle maalle.
Pyyhin itseni paitaani ja sen jälkeen puin päälleni.
Tom löntysti perässä,kuivasi itsensä suurella paidallaan, ja sitten puki ylleen.
”Istahdan tähän hetkeksi..”Tom sanoi mutta arvasin että hän pian nukahtaa,
ja nii tekikin.Menin ottamaan Tomin päästä lätsän pois ja pistin sen laukkuuni ,ettei se menisi pilalle.Tom heräsi siihen ja kysyi
”M-mitä sä duunaat?”
”Kulta,mä vaa otin sun lätsän pois ettei se menis pilalle”
”Okei,kiitti mut hei Bill tuuthan sä mun vieree yöks?”
”Tottakai!”
Menin unisen Tomin viereen nukkumaan ja siihen me molemmat sitten nukahdettiin.
 
------------------------
TOM POV
 
 
Heräsin ihmetellen että missä vitussa olin, mutta sitten muistinkin yöpyväni Billin kanssa rannalla.
Kokeilin silittää Billin vatsaa,mutta silloin minulle tuli kysyvä ilme.
En oikeen nähnyt mitään ja taputelin oikella kädelläni Billin paikkaa ja Bill ei ollutkaan siinä?!
”BILL,MISSÄ SÄ OOT ?!” Ja vastausta ei kuulunut.Lähdin juoksemaan ympyrää rannalla ja huutelin Billin nimeä.
Ei kuulunut mitään muuta kun veden lorinaa.
”Mitäs jos Billille on käynyt jotain? vittu!BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILL!!!”Karjaisin.
Mutta ei.Kyyneleet laski poskilleni ja huolestuin täysin.
Menin istumaan paikoillemme ja pistin kädet naamalleni.
Niiskutin siinä jonkin aikaa kunnes.
”Tom,itket sä?”Tuttu ääni oli vieressäni.
”BILL!!!”säikähdin ja hyppäsin pystyyn ja juoksin Billin luo ja suutelin jälleen voimakkaasti että me melkein kaaduttiin maahan.
”Ja missä vitussa sä olit?!”
”Hain suklaata?…”
”Mun mutsi on varmaa huolissaan…pitäs varmaa lähteä…”Sanoin hitaasti Billille.
 
Niin me sitten lähdettiin kävelee molemmat omiin suuntiin.
Vielä ennen erottuamme annoin muutaman suukon joka puolelle Billin naamaa ja lopuksi,hänen kylmille huulilleen hitaasti.
Sitten menimme eri suuntiin hymyillen.
Parin askeleen päästä pysähdyin…
Katsoin taakseni kun Bill käveli katsoen maahan ja silloin hän pysähtyi itsekkin ja kääntyi katsomaan minua.
Lähdin juoksemaan Billiä kohti ja hänkin minua.
Onneksi kadulla ei ollut ketään…Bill hyppäsi syliini ja suuteli.
Oli vitun siistiä suudella melkein joka vitun minuutti.
Kaikki meni hyvin ,paitsi…Emme huomanneet kun olimme jääneet sitten jonkun nakkikiosksen eteen.
”Hei te siellä!” Joku helium paska huus ikkunasta
”Tahdotteko ilmaisia nakkeja?”
”Kuule pidä ne sun omat nakki paskat vaa itelläs!”huusin ja jatkoin Billin halaamista,joka repesi.
”Tom…tuu meille!”
”Bill,mä en voi tänään meen Ericin kans klubille…”
”Höh…et sit ju-”
”Joo en juo itteeni känniin!Tuun teille illalla”
”Okei,meil ei oo ketään kotona…”
”No GRAU se käy!”Huusin nauraen.
En olisi halunnut irrota Billistä mutta oli pakko.
 
 
 
Menin himaan ja avasin koneen,kappas Eric on mesessä.
”…lähetäänks jo sinne klubille?”
”joo oke ” Sanoin ja sammutin koneen.
katsoin vielä itseni peilistä minkä näköinen olin…
”UUH oon suorastaan aika hot!” ja repesin-joo vittu puhun yksinäni…
Lähdin kävelemään klubille ja Eric olikin jo siellä.
”No terve! Mitä jätkä? Sua muute ei näkyny eile illal meses mis olit?”Eric kysy multa ja punastuin.
”Ööm,noh poikaystävänkaa olin…”
”POIKA?! no ookoo mennää sisää.”Eric sanoi repeillen.
 
En tajua miten ne vitun tyhmät vartijat päästi meijät sisään,me kyl tehtii vakavan näköset ilmeet ja tungettii sisää ja naurettii sitte.
En mä voinu sille mitää, et mun katse kääntyi samantien baari tiskille.
No olin klubil,joten siel kännätää,joten menin tilaa pari siiderii.
 
Ku me oltii juotu ne nii joku tyttö tuli sanoo meille
”Moi,voin tarjoo hoppari pojille 2 drinkkii,sopisko?”se vinkkas silmää ja mulkkas mua.
”No ei-”
”No kyllä kiitos!”Eric sano mua nopeammin ja sit se muija lähti hakee.
 
Kun se toi ne nii mun kroppa ei voinu tehä mitään muuta kun mennä hiplailee sitä muijaa, olinhan mä jo umpikännissä en tienny mitä teen.
No seki varmaan oli ja hiplaili mua myös.Se olis laittanu sen huulet mun huulille mut sit mä murahdin
”Joo mitä vittua sä teet?!”
Sitte tönäsin sen muijan veke.
Se katto mua oudosti mut se ei uskaltanu sanoo mitää koska olin kännis,ja olin kai hiukan pelottava,ja et se ei suututtais mua enempää.
 
 
-------------------
 
BILL POV
 
Tom on ollut siellä nyt noin 4 tuntia ja sanoi ettei viipyisi kauaa.
Kello oli 00:30 huolestuin ja menin alakertaan ja samalla ovikello soi.
Kiljahdin niin että korviin sattui.
Menin avaamaan oven ja siellä seisoi,Tom-mutta uninen semmoinen.
“Ootsä juonu ittes kännii?”
Tom käveli sisään pisti oven lukkoon ja pysähtyi.
Sitten se rynni mun päälle ja ohjasti mua mun iskän ja äidin huoneeseen.
Se kaato mut sängylle ja alkoi riisua mua ja itseään.
“Tom,vähän rauhallisemmin!”huusin mutta Tom vain murahti.
“Tom,johtuuko tämä kännistä?”
“Kyllä rakas,johtuu se” Tom vinkkasi mulle silmää,mutta mä en tykännyt siitä.
Tom otti lantiostani kiinni ,ja istui jalkoneni päälle ja tuli suutelemaan kaulaani.
“Tom,ole kiltti ja lopeta”
Mutta Tom jatkoi…
“Rakas,etkö sä kuule mua?!”
“Pää kiinni muija!”
Tom huusi minulle, silloin mä suutuin, ja todellakin suutuin.Potkasin Tomia jalkoväliin ja sen jälkeen se keskeytti, ja alkoi karjua.Nousin nopeasti ja puin ylleni vain paidan ja housut.
“TOM HÄIVY !PUE PÄÄLLES JA HÄIVY MÄ EN HALUA NÄHDÄ SUA, ENÄÄ IKINÄ!”
Tom raivostui ja tuli eteeni.
 
-------------------
TOM POV
 
Mä huomasin kun Billin kauniissa,silmissä loisti pelko joka vähitellen muuttui yhä pelokkaammaksi.En voinut taaskaan hallita kroppaani joten löin Billiä kasvoille.
Katsoin häntä jonkin aikaa kunnes tämän kasvoista valui verta.Suuni loksahti auki ja peräännyin.
”TOM!Häivy etkö tajua mene pois tai kutsun kytät!”
”Bill anteeks! mä-mä en tiiä mitä mulle kävi!annathan sä anteeks?”
Bill katsoi mua kuin hullua,joka ei tajuaisi mistään mitään.
”Mitähän vittua sä luulet että annan anteeksi?!”
”No mut-…”
”Tom lopeta…mene pois,kotiis” Bill sanoi rauhallisesti, enkä mä tietenkään tajunnut kun olin umpi kännissä,joten löin Billiä taas uudelleen.
”TOM!sun tilaisuutes meni jo!”
 
Mulla oli nähtävästi tilaisuus,Bill otti hihahstani kiinni ja lähti viemään minua ulos.
Bill heitti minut ulos ja heitti kenkäni samalla.
”Mä luulin et täst ois tullu jotain mut ,ei sä et oo se jota mä tarviin!”
”Mut ethän sä jätä mua?”
”Mä luulin et se tuli jo selväks!JÄTÄN SUT!”kyyneleet valuivat Billin kauniille kasvoille.Muakin alkoi itkettää.
Bill paiskasi oven kiinni ja kuulin oven läpi että hän kaatui maahan,ja itki.
Kävelin kotiin ja itkin.
En voinut uskoa mitä olinkaan tehnyt.
Tajusin etten saa Billiä enää koskaan takaisin,hän varmaan vihaa mua.
 
------------
 
BILL POV
 
Kun se paskiainen lähti juoksin huoneeseeni ja lukitsin oven.Kaikki mikä käteeni sattui lensi seinää päin,mutta kun sain käteeni Tomin antaman herätyskellon missä luki
 
i love you!
 
Katselin sitä vähän aikaa ja sitten kyyneleet putosivat nopeammin poskilleni.Sitten kuitenkin raivostuin ja heitin sen täysiä seinää päin ja se hajosi,mä nautin siitä.Mä en kaipaa sitä paskiaista enää!
 
 
--------------
 
BILL POV
 
Nytten on neljä viikkoa erostamme.
Mulle tuli suoraan sanoen ikävä Tomia,päätin mennä Tomin luo käymään ja pyytämään anteeksi.
Lähdin samantien iloisena ja itkuisena.
 
Tom oli sopivasti tupakalla ulkona.Juoksin ja otin tupakan pois hänen kädestään ja suutelin häntä.Hän vastasi siihe samantien,tunsin Tomin kielen huulillani joten raotin suutani.
 
”BILL!MITÄ SÄ TEET TÄÄLLÄ?!”
”Tulin pyytämään anteeksi!”
”Bill,voi-”
”Hyss..hiljaa…”sanoin rauhallisesti ja Tomin poskilla valui kyyneleet.
Pyyhin sormillani ne pois ja pussasin häntä.
Tom pussasi kaulaani ja pisti kädet pehvalleni…hah ja puristi niin että naurahdin.
Kaaduimme Tomin trampalle jälleen minä sen alla.Tom vetäisi paidan itseltään ja katsoi taakse ja sanoi
”Huh tääl on kuuma,paljonkoha on celsiusta?”
”Hah Tom huono teko syy!” naurahdin ja otin samalla itsekkin paitani pois.
Tom katsoi vartaloani ja hänen kulmat kohosi ylös.Hän tuli hitaasti lähelleni ja otin hänen lantiostaan hellästi kiinni ja suljin silmäni kun Tom tuli suutelemaan kaulaani.
Hän meni hitaasti alemmas hän kerkesi vain rintakehäni kohdalle kunnes mun vitun kännykkä rupes soimaan.
”No voi vittu olin just alottamas!”Tom huudahti
”No oota nyt kohta!”
Juttelin puhelimessa ja käännyin vatsalleni trampalle.
Tom laittoi hitaasti kätensä vatsani alle ja liu´utti kätensä lantiolleni ja avasi farkkujeni vyön.
Naurahdin puhelimeen ja käännyin katsomaan Tomia joka oli takanani.
Kun hän huomasi, niin hän esitti ettei tekisi mitään vaan vilkutti mulle hymyillen.
Käänsin taas katseeni tramppaan ja Tom jatkoi puuhiaan.Se tuntui hauskalta,Tom otti housuni varovasti pois jalastani.Mua nauratti kamalasti ja lopetin puhelun.Sitten Tom vain hieroi mua tai mun pehvaa .Tein äkki liikkeen ja käännyin ympäri,otin Tomin lantiosta kiinni ja sieppaisin hänet makuulteen viereeni.Menin hänen päälleen ja suutelin häntä hellästi.
Tom vaan nauroi .
”Bill…”
”Niin kulta…?”
”mä…mä aattelin et jos sä haluisit vaihtaa mun huulikorun?”
”No voin,missä se toinen on minkä haluat että vaihdan?”
”Eteisessä,pöydän kolmannessa laatikossa.”
”Okei käyn hakemassa sen…”
Nousin Tomin päältä ja kävelin eteiseen noukkimaan huulikorua.
Juoksin sisältä takaisin trampalle
”Nonnih!”
Tom hymyili ja nousi istumaan ja avasi suunsa.Avasin hevosenkengän ja irrotin sen sisä kautta.Sitten annoin sen Tomille ja vaihdoin toisenvärisen hevoskenkä korun Tomille,mutta kun laitoin sormeni Tomin suuhun,niin Tom pistikin suunsa kiinni ja hymyili.Naurahdin ja punastuin.Sitten Tom avasi taas suunsa ja pistin lukon kiinni.
 
”Kiitos”
”Eipä mitään-”
 
”HAHAHAA!”
Tom sieppasi mut ja mä kiljahdin ja lennähdettiin kumoon trampalle.Tom hymyili mulle suloisesti ja mä sille takaisin.
 
-------------
 
TOM POV
 
Bill oli sulonen ku se hymyili mulle.Se tuli muhun kiinni ja pistin kädet sen selän taakse.
Bill taisi nukahtaa,mutta ei se haittaa,mä en siirry enneku unikeko herää.
Voi vittu!Billin puhelin alko soida,mä en tienny mitä vois tehdä.Billin kulmat liikuskelivat ja sitten päätin ottaa puhelimen hänen takataskustaan.Mutta empä kerennyt ottamaan sitä koska,Bill tietenkin heräsi juuri silloin kun käteni oli hänen katataskussaan,ja vittulan kevät!
”Mitä sä teet?”Bill kysyi ihmetellen.
”Noku sun puhelin soi ja en halunnu et heräät…”
”Aijaa,ei se ois haitannu vaik oisinki herännyt”
”No sä olit nii sievän näkönen kun sä nukuit…”
Sitten Bill hymyili ja katsoi mun huulia ja tuli lähemmäs.
Siinä me sitten oltiin lähekkäin viettämässä lomaa.
 
”Taivaalla On Tähdet…” Bill Sanoi
”Puulla On Lehdet…”Tom Jatkoi
”Minulla On Sinut!”Ja Sanoimme Yhdessä
 
-The End